farbror doktorn

Hejsan!
 
Idag har jag fått ta min stora tjej till doktorn en runda.
Hon har i ca tre dagar varit svullen under ena örat, ömmat och varit lite värmeökat.
Idag kände jag att det var dax och kolla upp det!
Vi fick en tid redan idag vilket var skönt....han kände och klämde på "bulan"...efter en stund sa han att det var en inflammation i spottkörteln.
 
Barn blir vaccinerade mot detta men det biter tydligen inte på alla...men det är inget farligt i alla fall inte på tjejer...*puh*.
Så vi kunde pusta ut! Bara till att låta det gå över av sig själv inga mediciner eller annat:)
 
Linnéa sa rätt högt i mitt öra (hon trodde hon viskade) "flåga honom om ja får tläna":)...Så vi frågade om det var okej att hon tränade...och det var inga som helst problem:)
 
Så nu har jag precis skickat henne med farmor till Motiva för att träna på barngymnastiken dom har där!
 
Tycker bara det är så synd att det ligger samma dag som dansen:/....
 
Nu måste jag elda lite och få upp värmen i huset:)
Haaaa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0