Full rulle:)

Hej på er!!
Igår söndag var det som vanligt full rulle här hemma:)
 
Linnéa hade sin lekkompis Alicia här ett par timmar...de lekte så fint så:)
Sen vid 16.00 tiden var det dags för sisa fotbollsträningen...vi trotsade regnet och gick ner till IP...där mötte vi ena fotbollstränaren som sa att de i sista minuten valt att ha träningen i gympasalen...så vi fick bara ändra riktining och gå mot skolan.
Vi hann i tid:)
 
Barnen fick göra många övningar med bollen...typ lära sig kontrollera bollen...en tjej från SISU som var där och lärde upp de små:) De va verkligen koncentrerade barn i salen:)
De va så duktiga så!
 
Efter fotbollen kom kusin Ellen hit för att sälja jultidningar:) Klart man handlar då!<3
O så fick ju Linnéa passa på och mysa lite med Ellen (de e hennes stora idol),
 
Senare på kvällen var det dags för mig och Alex att bege oss till Motiva för lite motion..blev ca 50 min pw...i rätt brant backe...det var riktigt svettigt och skönt!
Skönt att jag små smått kommit igång igen.
Träningen är verkligen min medicin mot allt....men tror att jag blir en bättre mamma  när jag håller igång med träningen.
Det jag gör för tillfället är att gå på Afrodans, Zumba fitness och så vanlig motion. Ska så snart börja på lite andra kurser som bodypump eller nått kul:)
 
Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0