gardiner

Hejsan!
 
Idag söndag....känns inte som att jag har gjort så mkt...mest gått hemma...
Linnéa kom hem vid 13.00 tiden...Faster Fia, Ellen och Axel passade på att kela lite med Annie...
Axel ville stanna hos oss en stund och leka, vilket han självklart fick.
 
Så Linnéa och Axel lekte ett par timmar till, sen kom Fia och Ellen igen för att hämta hem honom och då blev det ytterligare mer mys:)
 
Senare på eftermiddagen körde jag och ungarna hem till mormor...jag hade lovat henne ett besök i helgen med jotex katalogen.
Ett par nya julgardiner vart hon ute efter...och vi fann ett par intressanta.
 
När vi kom hem igen var det dags för min och Linnéas tacomys...vi skulle ätit det igår men då ringde ju kusinerna och ville att Linnéa skulle komma (o det klart hon ville:))
Så vi tog tacos idag istället...mysigt och mumsigt:)<3
 
Nu har jag precis beställt gardinerna åt mormor så jag hoppas på snabb leverans:)
 
Grynen sover...och vi har ingen tid att passa imorgon, Linnéa har nämnligen höstlov:)
 
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0