Härlig promenad

Hej på er!
 
Vardag igen....och Linnéa hade tid på dagis idag 9.30.
Vi fick köra ner idag...lite sena...annars brukar jag alltid gå med barnen...för vardagsmotion är det viktigaste.
 
Sen kom jag och Annie hem och ordnade lite innan farmor Annika kom hit....vi hade bestämt att vi skulle ut och promenera. Jag med Annie i vagnen och Annika med lilla Ebba i koppel.
Vi gick och gick och gick...visade sig att vi varit ute i nästan 2 timmar.
Men det var så härligt väder...regnade ytterst lite...annars överhängande fin höstdag!
 
Lite senare var det dax att hämta hem Linnéa, som idag följde med Alicia hem:) Det var en helnöjd tjej jag mötte i deras trädgård:)
Så idag har varit en bra dag!
 
nehe nu e det kvällsmatsdax!
ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0