Kär vän

Igår startade våran dag helt underbart!
Vi steg upp klädde oss och sen kom min underbara vän Tua!
Hon hade god frukost med sig, allt möjligt namnam!
Vi satt länge och väl, ja bara njöt av och äta frukost med en annan vuxen person!:)
Vi pratade av oss om allt möjligt mellan himmel och jord!
Kände mig nästan 5 kg lättare när hon hade åkt trots den goda frukosten och chokladet;)
 
Tua ääär verkligen en kär kär vän till mig! Skulle ALDRIG vilja vara utan henne....hon får mig att må bra!
Älskar henne så<3<3
 
På kvällen gick jag, Linnéa och Annie på en promenad...på hemvägen stack vi in huvudena till Kalle och Ingrid...där bestämde sig min lilla tjej för och röja totalt...började med att hon lyckades lossa toadörren från sitt spänne....sen lyckades hon stänga av datan...ja det var en händelserik kväll där....Annie var inte totalt nöjd heller...
så kan det gå ibland...tålamodsprövande i allafall.
 
thats life
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0