Kläder

Hej!
 
Igår efter att jag och annie och alexandra hade lämnat av Linnéa på dagis körde vi för att hämta upp svärmoa!
Vi körde till Olofström för att gå lite i affärer...blev en runda inom Lizzos och även Kappahl!
Är ju alltid knepigt när man ska ha kläder till speciella dagar...vad ska man ha?....var hittar ja de?....varför finns inte den i min storlek?...bla bla bla
Hittade i alla fall till sist kläder jag känner mig nöjd med!
 
Efter rundan i Olofström körde vi hemåt och ja tyckte det va så grannt väder så det va synd och hålla sig inne...så jag klippte gräset efter att vi promenerat ner till dagis för och hämta hem storasyster.
Var inte lika tungt och klippa gräset nu när man inte hade en stooor mage ivägen haha:)
 
Sen kom Alex och Liam hit...alex fick lust o städa sin bil och ville göra det här...barnen lekte sålänge.
Sen åt vi lite kvällsmat tillsammans...trevligare med sällskap!
 
Kraaaaam till alla som orkar läsa om mitt otroligt intressant liv!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0