Lönsboda

Hej på er!
 
Idag har jag och mina två gryn varit i Lönsboda i stort sett hela dagen!
Vi började med att hämta upp syrrorna för att sen upp en vända till flyboda för o hämta en jacka.
Sen raskt vidare ner mot byn igen och in i en blomsteraffär....jag skulle ha fatt i något till min arbetsplats...tog mig eeeeeevigheter att hitta något jag tyckte passade.
Men till sist hittade jag något som föll mig i smaken!
 
Sen in en vända på ICA med för o inhandla pepparkakor till jobbet med...smakar smaskens till en kopp kaffe!
Sen gick vi mot Bergfast...satte presenten och gick upp en vända till "min" avd....träffade några arbetskollegor....blev en snabb visit bara...
 
Sen gick vi alla mot kyrkogården för att tända ett ljus på vår brors grav<3
 
Vi letade även upp en kär väns plats och satte ett ljus där<3
 
Efter allt promenerande var det dags att bege sig hem till Angelica..de har köpt hus i Lönsboda så det var min första titt.
Ett bra hus med god potential verkligen.
Vi snackade lite, fikade och lite så.
 
Medans vi satt där tittade vi ut och såg att det kom blötsnööööööööö.....bläää. Som väl så gick det över lika snabbt som det kom!:)
 
Ja så har denna dagen gått!
Natti på er alla

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för att ni kom! :) <3

2012-10-25 @ 23:47:07
URL: http://icaibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0