övernattning

Godafton!
 
Efter att Linnéas lekkamrat åkt hem körde vi till willys för att inhandla lite middagsmat...när vi står i kassan ringer Linnéas söta kusin Axel och frågade om inte Linnéa kunde komma till dom ikväll och sova över där:)
 
Gissa om det var en glad tjej jag hade med mig hela vägen hem från affären sen:)
 
Hem och packa sen tågade vi neråt mot kusinerna:)
Som väl var hann Linnéa ge mig en kram innan hon ville att jag skulle gå hem haha:)
 
Själv har jag ätit lite gotte och tittat på Så mycket bättre som hade premiär ikväll!
Ett mycket bra program...:)
 
Jaha inatt är det då dags att ställa TILLBAKA klockan en timme....en tumregel jag alltid går efter är att vid sommartid "tar man FRAM utemöblerna"...vid vintertid "tar man TILLBAKA" utemöblerna":)
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0