Torrschampo

Idag är första dagen jag provar på torrschampo...ja vet ni tänker säkert...ojoj här e en tjej som e sent ute haha.
I alla fall...jag tyckte att det kunde passa o prova nu när livet e lite mer fyllt mer saker att göra:)
Var i affären o fick syn på barnängens torrschampo...så ja stoppade ner det i vagnen.
 
Känns lite underligt att bara spraya i håret o sen ska det kännas fräscht:) Men jag har gjort ett försök.
 
Sprayat och gnuggat och borstat....nu får vi se om de håller sig fräscht hela dagen lång:)
Hoppas det..vill inte bli besviken!:)

Kommentarer
Postat av: Tua

Aldrig testat det jag heller... känns skumt! :)

2012-10-09 @ 12:41:56
URL: http://tusan.blogg.se
Postat av: Louise

Tips! Oavsett märke. Tänk på att vara noga när du tvättar håret sedan så du får bort det ordentligt. Anners finns risk för klåda.

Svar: tack för tipset:)
Caroline Liikanen

2012-10-09 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0