syskonmys

Hej hej
 
Igår kom mina systrar hem till mig:)
Vi åt en stor frallebuffé tillsammans.
Sen spelade vi lite frågespel o bara pratade om allt möjligt!
 
bytte julklappar gjorde vi med...något sent men men bättre det än aldrig!
Under tiden hade Linnéa sin kompis Alicia här..de busade o hade sig haha
Vid femtiden var alla hemma hos sitt igen...o ja började på lite middag.
Vi försöker oss på en frysrensning nu...inte så kul meeeen absolut nödvändigt...kommer bli mycket kyckling nu:)
 
Senare å kvällen typ runt 21...kom min svägerska Fia o hämtade mig sen hämtade vi Alex med o drog upp till motiva för lite svett time:) gottans de!
De sov jag gott på sen ZZZzzzz.
 
:) idag är det freeeeedagsmyyyys ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0